Espais

El centre consta de dos edificis:

• Educació infantil: amb tres aules, el seu pati, els banys exteriors i un bany adaptat per primària.
    • Educació primària: edifici de dos plantes, on es troben les següents instal·lacions:
      • A la planta baixa: les aules de 1r, 2n i 3r i 4t A de primària, i l’aula d’educació infantil de 5 anys (provisionalment a la biblioteca), l’aula de psicomotricitat, banys pels alumnes i mestres i la sala d’actes/menjador.
      • A la primera planta: les aules de 4t , 5è i 6è de primària, aula de ceràmica, aula de suport, aula de material i banys pels alumnes.
      • La sala de mestres, el despatx de direcció, la secretaria, una aula de material, la cuina, els banys dels mestres, i l’aula d’informàtica (reconvertida en biblioteca),  formen un annex de l’edifici de primària.
    • Unes pistes esportives molt grans, així com un parc per a l’alumnat de primària, una zona amb taules de picnic i jocs de fusta diversos.  També hi ha una zona per a l’hort escolar.