ALUMNAT DE LA UIB EN PRÀCTIQUES

Volem donar la benvinguda a na Maria, n’Ana i en Miguel Ángel, tres alumnes de la UIB, que el dilluns varen iniciar les seves pràctiques a l’escola. Formaran part dels grups de primer, segon i tercer de primària.
Estam molt contents de poder compartir experiències amb ells/es i aprendre junts.
A més, una d’elles ha estat alumna del CEIP Sant Jordi i ara torna com alumna de la UIB i futura mestra.
Gràcies a la UIB i als tres alumnes per confiar en nosaltres!
………………………………………………………………………………
Queremos dar la bienvenida a Maria, Ana y Miguel Ángel, tres alumnos/as de la UIB, que el lunes iniciaron sus prácticas en nuestra escuela. Formarán parte de los grupos de primero, segundo y tercero de primaria.
Estamos muy contentos de poder compartir experiencias con ellos/as y aprender juntos.
Además, una de ellas ha sido alumna del CEIP Sant Jordi y ahora vuelve como alumna de la UIB y futura maestra.
¡Gracias a la UIB y a los/las tres alumnos/as por confiar en nosotros!