CARNAVAL 2021

MARIOL·LOS

Aquest curs no hem perdut la il·lusió de fer coses. Ara ve el Carnaval i hem decidit celebrar-lo, encara que ho facem en grups bombolla. Es farà de la següent manera:

– El dimarts 9 de febrer, els alumnes vendran emmariol·lats de cintura cap amunt.

– El dimecres 10, s’emmariol·laran de cintura cap a baix.

– El dijous 11, Dijous llarder, aniran tots emmariol·lats i, a més, poden dur truita per esmorzar (no es podrà compartir), com és tradició a Eivissa.

– El divendres 12, els nens poden venir amb la disfressa que vulguin.

CONCURS “Tot s’hi val!”

Cada grup-classe, a partir de 2n de primària, participarà al Concurs de Carnaval “TOT S’HI VAL!”, convocat per l’Ajuntament de Sant Josep de Sa Talaia. Enguany, el consistori ha organitzat aquest concurs davant la impossibilitat de realitzar la tradicional Rúa de Carnaval.

Podeu consultar les bases al següent enllaç, ja que també hi podeu participar com a famílies. https://www.santjosep.org/…/concurs-virtual-municipal… Us animam a participar!!

L’equip directiu

«MARIOL·LOS»

Este curso no hemos perdido la ilusión de hacer cosas. Ahora viene el Carnaval y hemos decidido celebrarlo, aunque lo hagamos en grupos burbuja. Se hará de la siguiente manera siguiente manera:

– El martes 9 de febrero, los alumnos vendrán disfrazados con cosas de casa, de cintura hacia arriba.

– El miércoles 10, de cintura hacia abajo.

– El jueves 11, Jueves Llardero, irán «emmariol·lats» completamente y, además, pueden traer tortilla para almorzar, (no podrá compartirse por medidas sanitarias).

– El viernes 12, podrán venir con el disfraz que quieran.

CONCURSO “Tot s’hi val!”

Cada grupo-clase, a partir de 2º de primaria, participará en el Concurso de Carnaval “TOT S’HI VAL!”, convocado por el Ayuntamiento de Sant Josep de Sa Talaia. Este año, el consistorio ha organizado este concurso aquest concurs ante la imposibilidad de realizar la tradicional Rúa de Carnaval. Podéis consultar las bases en el siguiente enlace, ya que también podéis participar como familia. https://www.santjosep.org/…/concurs-virtual-municipal… ¡Os animamos a participar!

El equipo directivo