I PLE INFANTIL AJUNTAMENT DE SANT JOSEP

Gran iniciativa de l’Ajuntament de Sant Josep.
S’ha convocat el primer ple infantil a l’Ajuntament, on s’ha donat veu als infants dels nostre municipi.
Els nostres nens i nenes tenen molt a dir. Esperam sigui el primer ple, de molts.
Cada escola té quatre representants, en el nostre cas, són: n’Álvaro Menéndez i Carla Tur de 5è de primària i Àlex Tur i Martina Tur de 6è.
Portaran a cada ple, les necessitats/idees proposades per la totalitat de l’alumnat de la nostra escola.

…………………………………………………………………………………..
Gran iniciativa del Ayuntamiento de Sant Josep.
Se ha convocado el primer pleno infantil en el Ayuntamiento, donde se ha dado voz a los niños/as de nuestro municipio.
Nuestros niños/as tienen mucho que decir. Esperamos que sea el primer pleno, de muchos.
Cada escuela tiene cuatro representantes, en nuestro caso son: Álvaro Menéndez y Carla Tur de 5º de primaria y Àlex Tur y Martina Tur de 6º.
Llevaran a cada pleno, las necesidades/ideas propuestas por la totalidad del alumnado de nuestra escuela.