SABATES SOLIDÀRIES CAP AL SÀHARA

Ahir, a les 8:45h, en Cristian García, en Fernando Serrano i en Carlos González han vingut a l’escola amb les seves motos solidàries, per acomiadar-se abans d’anar al port i iniciar la seva aventura solidària pel Sàhara Occidental.
Han recollit al voltant de 450 sabatilles, en part, gràcies a la col·laboració de les famílies de la nostra escola.
De part de la comunitat educativa del CEIP Sant Jordi els desitjam un bon viatge. Gràcies per ser un exemple per als nostres infants. Molta sort!
………………………………………………………………………………………
Ayer a las 8:45h, Cristian García, Fernando Serrano y Carlos González han venido a la escuela con sus motos solidarias, para despedirse antes de ir al puerto e iniciar su aventura solidaria por el Sáhara Occidental.
Han recogido alrededor de 450 zapatillas, en parte gracias a la colaboración de las familias de nuestra escuela.
De parte de la comunidad educativa del CEIP Sant Jordi les deseamos un buen viaje. Gracias por ser un ejemplo para nuestro alumnado. ¡Mucha suerte!