TALLERS CARNAVAL 2020

El dimarts, 25 de febrer, els alumnes d’educació infantil i primer cicle de primària, varen venir disfressats i feren tallers: jocs musicals, xapes, manualitats per crear complements relacionats amb el carnaval i maquillatge.
Per una altra banda, els alumnes de segon cicle, podien venir disfressats o portar un complement de carnaval, també varen gaudir d’un taller de maquillatge i compartiren un esmorzar conjunt.
Ho vàrem passar molt bé.
…………………………………………………………………………………
El martes, 25 de febrero, los alumnos de educación infantil y primer ciclo de primaria, vinieron disfrazados y realizaron talleres: juegos musicales, chapas, manualidades para crear complementos relacionados con el carnaval y maquillaje.
Por otro lado, los alumnos de segundo ciclo, podían venir disfrazados o traer un complemento relacionado con el carnaval, también disfrutaron con un taller de maquillaje y compartieron un almuerzo conjunto.
Lo pasamos muy bien.