INFORMACIÓ FAMÍLIES

Després de tants d’anys lluitant pels banys de l’edifici de primària, podem informar que ja s’han iniciat les obres i començarem el nou curs amb banys nous a la planta baixa. També podem dir que l’Ajuntament ens va informar al darrer Consell escolar que el projecte d’un nou espai de parc pel pati de primària també s’iniciarà en breu.

Poder fer aquesta darrera entrada tan positiva ens alegra moltíssim. A partir d’ara, les properes entrades ja les realitzarà el nou equip directiu.

Bon estiu!

Present

Después de tantos años luchando por los baños del edificio de primaria, podemos informar que ya se han iniciafo las obras y empezaremos el nuevo curso con baños nuevos en la planta baja. También podemos decir que el Ayuntamiento nos informó en el último Consejo escolar que el projecto d’un nuevo espacio de parque para el patio de primaria también se iniciará en breve.

Poder hacer esta última entrada tan positiva nos alegra muchísimo. A partir de ahora, las próximas entradas ya las realizará el nuevo equipo directivo.

¡Buen verano!

Present