PROGRAMA REUTILITZACIÓ DE LLIBRES I MATERIAL DIDÀCTICA I PROGRAMA TAC

Recordau que demà (dimecres 20 de juny) és el darrer dia per fer l’ingrés del Programa de reutilització de llibres i material didàctic (alumnat 1r, 2n, 3r, 5è i 6è de primària) i pel Programa TAC (alumnat 4t primària) per al curs 2018/19.
És molt important que us adheriu a aquests programes perquè sinó haureu de comprar el material necessari al llarg del curs.

Recordad que mañana (miércoles 20 de junio) es el último día para hacer el ingreso del Programa de reutilización de libros y material didáctico (alumnado 1º, 2º, 3º, 5º y 6º) y para el Programa TAC (alumnado de 4º de primaria) para el curso 2018/19.
Es muy importante que os apunteis a estos programas porqué sino tendréis que comprar el material necesario a lo largo del curso.