CAMPANYA ECOVIDRIO

A partir d’avui i fins el 31 de març de 2019, es torna a posar en marxa la campanya de sensibilització ambiental “Los Peque Recicladores”, com ja es va fer l’any passat 2018. Destinada a fomentar el reciclatge d’envasos de vidre en el municipi, en col·laboració amb el Consell i l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia

Cada col·legi tindrà un contenidor de vidre decorat en la porta (el nostre està en la vorera de davant del centre) amb el nom de la seva escola, on tots els nens, pares, mares, professors, veins, etc. hauran de dipositar els envasos de vidre que puguin.

Aquest any, separats per categories, per tal de ser més equitatiu i per a tindre més possibilitats de guanyar.

Cat A. Escoles de més de 251 alumnes.

Cat B. Entre 101 i 250 alumnes. (AQUESTA ÉS LA NOSTRA)

Cat C. Escoles de menys de 100 alumnes.

El centre escolar que més vidre recicli, de cada categoria, per alumne matriculat en primària guanyarà un fantàstic premi. Rebrà un xec per valor de 1.000€ per a la celebració de la festa final de curs.

A més tornen “Els Peque Voluntaris” on es premiarà mensualment les tres millors iniciatives per part dels alumnes, pares i tutors, per fomentar el reciclatge d’envasos de vidre a la seva zona, com per exemple un vídeo promocional amb els nens, o l’organització en grups d’alumnes que ajudin en la sensibilització i educació parlant amb bars o restaurants de la zona. Els col·legis premiats amb la millor iniciativa de recollida de vidre, rebrà un xec per valor de 100€ per a material escolar.

A la web www.lospequerecicladores.com, es podrà seguir la classificació de les escoles.