EDUCACIÓ FÍSICA A CASA

Des de l’escola, i més concretament l’àrea d’educació física, us animam a totes les famílies a participar a l’activitat d’educació física al carrer, que enguany canvia la c de carrer per la c de casa. Per això us volem proposar una sèrie d’activitats on, tota la informació i els seus enllaços, es poden veure a través dels blocs de les classes i al blog d’educació física.
www.ceipsantjordieducaciofisica.blogspot.com
Hi ha l’adreça electrònica on enviar els vostres reptes.
Ànims i esperam que participeu!!
Moltes gràcies!!
—————————————————————————————————–
Desde la escuela, y más concretamente el área de educación física, os animamos a todas las familias a participar en la actividad de educación física en la calle, que este año cambia la c de calle por la c de casa. Por eso os queremos proponer una serie de actividades donde, toda la información y sus enlaces, se pueden ver a traves de los blogs de las clases y el blog de educación física.
www.ceipsantjordieducaciofisica.blogspot.com
Hay la dirección electrónica donde enviar vuestros retos.
¡Ánimos y esperamos que participéis!
¡Muchas gracias!