SUSPENSIÓ DE LES CLASSES

Informació per a les famílies,
La direcció del CEIP Sant Jordi vol informar que segons paraules de la presidenta del Govern de les Illes Balears per televisió, els centres educatius tancaran les seves portes durant 15 dies a partir del dilluns 16 de març.
Els/les mestres continuarem la nostra jornada laboral al centre per ordre del Govern.
Demà, rebrem intruccions oficials i us mantindrem informats/ades a través de facebook, Web i circular.
Moltes gràcies i tranquilitat
…………………………………………………….
Información para las familias,
La dirección del CEIP Sant Jordi os quiere informar que según palabras de la presidenta del Gobierno de las Islas Baleares en televisión, los centros educativos cerrarán sus puertas durante 15 días a partir del lunes 16 de marzo.
Los/las maestros/as continuaremos la jornada laboral en el centro por orden del gobierno.
Mañana, recibiremos instrucciones oficiales y os mantendremos informados/as a través de facebook, Web y circular.
Muchas gracias y tranquilidad.