TALLER MICROPLÀSTICS EN EL MEDI MARÍ (1r i 2n)

Els alumnes de 1r i 2n de primària han realitzat un taller sobre l’impacte dels microplàstics en el medi marí.
L’objectiu del projecte és involucrar a alumnes i mestres a fer una diagnosi de la contaminació per residus plàstics a les platges dels nostres municipis. Els alumnes han entrat a formar part d’un projecte de ciència real amb contacte directe amb els investigadors, han observat l’entorn, des d’una perspectiva diferent, emprant el mètode científic, el treball cooperatiu, el rigor i el pensament crític.

Los alumnos de 1º y 2º de primaria han realizado un taller sobre el impacto de los microplásticos en el medio marino.
El objetivo del proyecto es involucrar a alumnos y maestros a hacer un diagnóstico de la contaminación por residuos plásticos en las playas de nuestros municipios. Los alumnos han entrado a formar parte de un proyecto de ciencia real con contacto directo con los investigadores, han observado el entorno, desde una perspectiva diferente, utilizando el método científico, el trabajo cooperativo, el rigor y el pensamiento crítico.