INFORMACIÓ IMPORTANT ENTRADES I SORTIDES PRIMÀRIA

Degut a les aglomeracions produïdes a les entrades i sortides, hem decidit seguir amb els mateixos horaris, però els infants no faran filera sinó que entraran fins a la seva aula. Al llarg del camí els mestres sense tutoria els ajudarà per fer-ho de forma correcta.

Necessitam la VOSTRA COL·LABORACIÓ: quan els vostres fills/es entrin dins l’escola us demanam no quedeu al voltant de l’entrada ja que els infants que han d’entrar posteriorment, no ho poden fer seguint la normativa actual.

Entre tots i totes, amb paciencia, ho farem bé

😉

L’ALUMNAT D’INFANTIL SEGUIRÀ COM FINS ARA

………………………………………………………………………………………………………………….

Debido a las aglomeraciones producidas en las entradas y salidas, hemos decidido seguir con los mismos horarios, pero los niños/as no harán fila sino que entrarán hasta su aula. A lo largo del camino, los maestros/as sin tutoria, los ayudarán a hacerlo de forma correcta.

Necessitamos VUESTRA COLABORACIÓN: cuando vuestros hijos/as entren en la escuela, os pedimos que no os quedéis en los alrededores de la entrada, ya que el alumnado que tiene que entrar posteriormente, no lo puede hacer siguiendo la normativa actual.

Entre todos y todas, con paciencia, lo haremos bien

😉

EL ALUMNADO DE INFANTIL SEGUIRÁ COMO HASTA AHORA