NOUS ESPAIS

RACÓ FAMÍLIES

Com heu pogut veure, hem creat un racó per a les famílies al vestíbul de l’edifici de primària.
En aquest espai iniciarem un projecte de biblioteca lliure per adults . Què és?

És un projecte que busca fomentar la lectura, mitjançant l’intercanvi o troc de llibres, a més de buscar les arts i la cultura de la comunitat educativa. Per a què el propòsit de la nostra biblioteca es cumpleixi, hem establert algunes normes que apunten a l’estat, tipus de llibres que s’entrega i les quantitats a intercanviar, entre altres aspectes.
1. Els llibres de lectura que volem intercanviar han d’estar en bon estat, és a dir, no han de necessitar restauració. Si el llibre no està en bon estat, és millor abstenir-se.
2. No portar enciclopèdies ni diccionaris.
3. Si ens portam un llibre, després el podem tornar i així una altra persona el podrá gaudir posteriorment.
4. Si agafam un llibre de l’escola, hem de portar un altre de casa per compartir.

Creiem en la solidaritat de les persones que participen , ja que l’acte de deixar un llibre en la nostra biblioteca lliure implica pensar en l’altre, deixant un tresor ocult que una altra ànima pot descobrir i quedar atrapat amb la lectura.

Esperam la vostra participación per a què aquest projecte de Biblioteca lliure creixi. Compartir és viure.
———————————————————————————
Como habéis podido ver, hemos creado un rincón para las familias en el vestíbulo del edificio de primaria.
En este espacio iniciaremos un proyecto de biblioteca libre para adultos. ¿Qué es?

Es un proyecto que busca fomentar la lectura, mediante el intercambio o trueque de libros, además de buscar las artes y la cultura de la comunidad educativa. Para que el propósito se cumpla, tenemos que establecer algunas normas que hacen referencia al estado, tipo de libros que se entrega y las cantidades a intercambiar, entre otros aspectos.
1.Los libros de lectura que queremos intercambiar tienen que estar en buen estado, es decir, no tienen que necesitar restauración. Si el libro no está en buen estado, es mejor abstenerse.
2. No traer enciclopedias ni diccionarios.
3. Si nos llevamos un libro, después lo podemos devolver y así otra persona lo podrá disfrutar posteriormente.
4. Si cogemos un libro de la escuela, tenemos que traer otro de casa para compartir.

Creemos en la solidaridad de las personas que participan, ya que el acto de dejar un libro en nuestra biblioteca libre, implica pensar en el otro, dejando un tesoro oculto que otra alma puede descubrir y quedar atrapado con la lectura.

Esperamos vuestra participación para que este proyecto de Biblioteca libre crezca. Compartir es vivir.

PRÀCTIQUES RESTAURATIVES

Avui us volem presentar un altre espai que malgrat no és nou en quant a funcionament, si ho és en quant a espai físic.
Dir que és un espai per parlar, per escoltar, per resoldre conflictes de forma positiva.
A més, a partir de febrer, iniciarem el servei de mediació entre iguals, al pati. Alumnes voluntaris/voluntàries de 4t i 5è de primària, formaran part d’aquest servei, acompanyats/ades d’una mestra que els/les ajudarà en cas necessari. Us anirem informant del seu desenvolupament.
………………………………………………………………………………………………………….
Hoy os queremos presentar otro espacio que no es nuevo en cuanto a funcionamiento, pero sí como espacio físico.
Es un espacio para hablar, para escuchar, para resolver conflictos de forma positiva.
Además, a partir de febrero, iniciaremos el servicio de mediación entre iguales, en el patio. Alumnos/as voluntarios/as de 4º y 5º de primaria, formaran partie de este servicio, acompañados/as de una maestra que los/las ayudará en caso necesario.
Os iremos informando de su desarrollo.